niedziela, 12 stycznia 2014

Co w szafie piszczy ? czyli...

...pierwsze spotkanie Dalek :)

Andzia zadomowiła się w naszym domu już na dobre. Ponieważ od początku było wiadomo, że będzie rządzić w lalkowej gromadce pierwsze kroki skierowała do szafy lalek.
Zdziwienie Riny było spore gdy zobaczyła rudzielca plądrującego zawartość szafy ^^
W tej oto sytuacji dziewczyny zobaczyły się po raz pierwszy.
Mimo kiepskiego wejścia Andzi obie panny zawarły obiecującą wielką przyjaźń znajomość.
A jak to było popatrzcie sami :)

-Kto to jest ??? !!!

-...i co Ona robi ???

- Kim jesteś i czego szukasz w naszej szafie ?

-Jestem Andzia, nowa lala i będę z Wami mieszkać :)

-Naprawdę ? To świetnie, ja jestem Rina :)

-Możesz zajrzeć do szafy, ale jesteś większa niż ja i chyba nic tam nie znajdziesz dla siebie...

-Odwróć się to się zmierzymy. Faktycznie jestem wyższa ^^

-Fajne macie ciuszki :)

-Może coś się jednak jeszcze znajdzie, ale Asia na pewno coś Ci uszyje :)

-Naprawdę ? Fajna jesteś wiesz. Cieszę się, że Cię poznałam i będę tu mieszkać :)

-Ja też się cieszę i wiesz już Cię lubię :)))
I tak oto poznały się i polubiły dwie nafochane dziewczynki. Ale czy one są na prawdę aż tak nafochane, wydaje mi się, że nie. Najważniejsze, że Rina ma teraz przyjaciółkę i nie czuje się taka samotna wśród Blajtek ;)
Co do ciuszków dla Andzi to faktycznie wypadało by coś jej uszyć bo zawsze jest miło mieć coś nowego tym bardziej, że wzrostem przegania Rinę i nie wszystko można w tej sytuacji pożyczyć od przyjaciółki :)

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca za co dziękuję :)
Dziękuję też za komentarze w poprzednim poście i ciepłe przyjęcie Andzi :)))
Pozdrawiamy Was cieplutko i do następnego razu :)

10 komentarzy:

  1. Słodziaczki!!
    Fajnie że panny nie będą "darły kotów", życzę wielu miłych chwil w tym Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Słodka historyjka :) Super, że dziewczyny się polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mają dziewczyny trochę tych ciuszków w szafie, jest w czym wybierać :) fajnie na fotkach widać różnicę wielkości obitsu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Andzia wygląda dla mnie na starszą siostrę Riny, to chyba przez ten wzrost ;-) fajnie, że się zadomowiła i że Rina ją tak miło przywitała. no to teraz czekamy na więcej przygód dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki! Jaka różnica wzrostu o.o Ich przyjaźń zapowiada się obiecująco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się,że dziewuszki się dogadały :) fajnie tak razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają razem uroczo :-)Fajnie, że się polubiły. Ciekawe jakie przygody będą miały :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że powiększyłaś swoją gromadkę Dali. Ostatnio Dale są mi chyba najbliższe :) mimo, że czekam na dwie inne lalki, to Dale na tę chwilę są TOP! ...Chyba sobie jeszcze jakiegoś zamówię...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna macie szafę pełną ciuszków. Gratuluje powiększenia lalkowej rodziny. Zdjęcia są bardzo ładne.:):):):)

    OdpowiedzUsuń