niedziela, 3 marca 2013

Rina tęskni...:(

U mnie trochę smutno :(
Na jakiś czas opuściła nas nowa lokatorka. Emilka pojechała do SPA co by pięknie wyglądać na wiosnę.
Rina najwyraźniej tęskni :( Szybko polubiła i zaakceptowała Milkę.
Czekamy zatem na jej powrót. Mam nadzieję, że niedługo znów będzie z nami cała, zdrowa i odmieniona :)

Fotelik czeka na Milkę...

Rina czeka...

Popłakuje...

Tęskni...

Nawet piesio nie może jej pocieszyć...

Kotek też czeka na Milkę.
Wszyscy czekamy i tęsknimy. Jakoś pusto bez Emilki...
Pozdrawiamy :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa metamorfozy!Czekamy na powrót :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa! Zazdroszczę Emilki ,może i ja kiedyś się skusze na pannę Blythe! Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze troszkę i Emilka wróci!nie matrw sie Rina!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czkamy na powrót!
    Powiedz Rinie, że Milka przyjedzie odmieniona, jeszcze piękniejsza, może to ją pocieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja czekam również, obym nie przegapiła jej powrotu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. również czekam na powrót odmienionej panny :D

    Rin nie smuć się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam z niecierpliwością :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak będzie wyglądać odmieniona Emilka :-)
    nie mogę się doczekać nowej wersji simply chocolate...
    a na tęsknoty Riny może jakaś niespodzianka poprawi jej humor? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z tą niespodzianką :)
      Pomyślę o czymś :)

      Usuń
  9. Witam po raz pierwszy :) Fajną masz tę lalkową rodzinkę (łącznie z najmniejszą panną). Ciekawa jestem, jak będzie wyglądać Emila po powrocie ze SPA.
    Zapraszam też do siebie (Marille outfit...) i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń