czwartek, 14 marca 2013

Milka come back...

Troszkę to trwało, ale wreszcie mogę zaprezentować Wam odmienioną Emilkę :)
Jest po prostu cudna ( przynajmniej dla mnie ), taka jaką chciałam, trochę jak by zawstydzona...
Swoją buzię zawdzięcza bardzo zdolnej i przemiłej MALKAMIE, która tak pięknie zmieniła jej błyszczący pyszczek w słodkiego pieguska :)
Malkamo- bardzo, bardzo Ci dziękujemy :*)
Milka była też u fryzjera. Tak, tak zaprowadziłam, a raczej zaniosłam ją do moje fryzjerki, która zrobiła porządek z tym bałaganem na głowie.
Najpierw była trochę zdziwiona tą nietypową klientką ^^. Potem pewnie trochę sobie panie pogadały na temat mojego hobby, ale co mi tam. Odważyłam się i nie przejmuję się ludzkim gadaniem.
Najważniejsze, że efekt ostateczny jest taki jak zamierzałam :)
Teraz trochę zdjęć nowej Emilki. Chyba stanie się moją ulubienicą :)







Bezcenny autograf  :)

To portret Milki , który narysowała córka Kasi :)


Na końcu śpiące oczka z czekoladką :) 

 I co Wy na to ???
Pozdrawiamy serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. woooow,cudna wyszła!czekoladka mnie urzekła!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa fryzura świetnie pasuje Emilce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka super fryzurka, świetny pomysł z tą fryzjerką!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :-) Milka wygląda fantastycznie :-) wizyta u fryzjera to dobry pomysł :-) Malkama to niesamowicie zdolna i sympatyczna osoba :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. boska jest!
    usta ma piękne :-)
    pomysł z fryzjerem rewelacja, bo fryzurkę ma teraz prześliczną!
    no i fajnie zobaczyć simply chocolate w nowej odsłonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Emilka wygląda teraz świetnie :) Malkama ma "złote ręce" :)

    Pani fryzjerka po Waszej wizycie pewnie ma już w cenniku pozycję "strzyżenie lalek" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny piegusek jest teraz z Twojej Emilki. Ślicznie wygląda :) I świetny miałaś pomysł z tą fryzjerką. Może ja tez tak swoją wykorzystam...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszła. No i ta fryzura...to się nazywa dama ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest, a te piegi, i ta czekolada na powiece, mhm cudo! :)

    OdpowiedzUsuń