niedziela, 22 listopada 2015

Trzecia rocznica bloga :)

Witam Was wyjątkowo serdecznie :)))
W listopadzie mija trzeci rok prowadzenia mojego bloga.
Pamiętam jak nieśmiało zaczynałam z moją pierwszą lalką Riną. W krótkim czasie dołączyła do niej maleńka Marcysia i na tym miał być koniec mojej kolekcji. Tym czasem wszystko potoczyło się inaczej i kolekcja rosła w nieoczekiwanym tempie i kierunku...
Mała Marcysia, Maja i Mela trafiły do nowych domów.
Zostały trzy Dale - Rina, Andzia i Coco. Kolekcje zdominowała piątka Blythe o posiadanie których nigdy bym się nie spodziewała - teraz to moje faworyty i ulubienice ;)

Czas szybko leci. Dziękuję Wam za te wspólne trzy lata, za komentarze, ciepłe i serdeczne słowa i czas, który poświęcacie zaglądając na bloga. Bardzo się cieszę, że jeszcze mogę Was czymś zainteresować i że nadal przybywa obserwatorów.
Za to wszystko ogromne dla Was podziękowania :***
Mam nadzieję, że nadal będziecie miło spędzać czas z moją lalkową gromadką :)

A teraz dalkowo-blajtkowa ekipa ;)
Za oknem szarości więc i zdjęcia nie najlepsze za co przepraszam :)))


Andzia, Rina i Coco.

Blajtkowa gromadka.

Milka, Wiki i Sara.


Ana i Benu.
 Dziękujemy za uwagę, życzymy Wam udanej niedzieli mimo tej brzydkiej aury za oknem.
Pozdrawiam serdecznie :)))

9 komentarzy:

  1. Gratuluję trzeciej rocznicy! :D Twoje dziewczyny są świetne :) Wszystkie razem i każda z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję trzeciej rocznicy :) życzę Ci jeszcze wielu owocnych lat w blogowaniu i lalkowaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje <3 i zycze dalszych blogowych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, MOJE GRATULACJE!!! Zyczę Ci kolejnych tak pięknych lat blogowania. Samych sukcesów i radości:)
    ściskam najmocniej!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE !!! :) Masz prześliczną gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, to już trzy latka?
    a ośmiu panienek fajna gromadka!

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, 3 lata to o wiele więcej niż moje 3 miesiące i podejrzewam, że tyle samo więcej wspomnień, "nauczonych rzeczy"...

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 latka zleciały!nie wiadomo kiedy! kolejnych 3 i więcej życzę!

    OdpowiedzUsuń