czwartek, 5 lutego 2015

Dekupagowo

Witajcie :)
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem. :*
Ferie upływają nam po woli w pięknej zimowej aurze. Nie lubię zimy, ale na prawdę jest ładnie , prawie tak jak w bajce :)

Dekupage sprawia mi wiele przyjemności, a przedmioty, które powstają tą techniką są na prawdę ładne :)
Dziś zrobiłam komplecik-deska kuchenna i butelka. W nowej szacie zyskały całkiem inny wygląd :)
Będzie to prezent dla mojej znajomej, mam nadzieję, że się ucieszy :)
A teraz już się chwalę ;)



 Żeby nie było tak całkiem bez lalkowo to Maja prezentuje moje rękodzieło ;)





I tym akcentem kończymy o życzymy Wam udanego wieczoru i kolorowych snów :)))


8 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw :) znajomej na pewno się spodoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw :) znajomej na pewno się spodoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny zestaw!!! napewno bardzo sie spodoba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny komplecik :) na pewno będzie się podobał :) jak dawno nie robiłam decu ...muszę chyba cos pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, prześliczny komplecik stworzyłaś:)
    Jestem pewna, że osoba obdarowana będzie bardzo zachwycona!
    ściskam cie mocno kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy komplecik - pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń