wtorek, 22 października 2013

Nowe sukienki cz. 2

Już nie takie nowe ;) Dziś w podobnej do Milki sukience i czapce wystąpi Viki :)
Żeby dziewczyny nie były zazdrosne obie dostały bardzo podobne sukienki.
Viki ma też nowe, osobiste buty. Osobiste nie znaczy, że nie będzie się wymieniać z koleżankami ;)
Akurat w lalkowym świecie jest to zupełnie możliwe i bezpieczne.
Zatem Viki zaprasza na swoją sesję zdjęciową :)





Hura !!!-mam nowe, śliczne buciki :)



A tu Viki prezentuje bardzo wiekowy guziczek przy zapięciu czapki :)

Tak, tak guziczek jest prawie pół wiekowy, ma jakieś 45 lat, znalazłam go w skarbach u mojej mamy :)
Przepraszam też za ilośc zdjęć, ale Viki tak ładnie pozuje, że trudno się oprzeć przy wyborze...

Dziękuję za poprzednie komentarze i witam nowych obserwatorów. Cieszę się, że Was przybywa i że zaglądacie do mnie :)))
Teraz pozdrowionka dla Was wszystkich i do następnego spotkania :)

8 komentarzy:

  1. O, kochana! Wstawiaj tyle zdjęć ile Chcesz :) Viki jest fantastyczna!

    Takie guzikowe skarby można często też wygrzebać w pudełkach na przecenione guziki. Im bardziej zniszczone pudło, tym większe skarby kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej zdjęć tym lepiej ;)
    Bardzo ładny komplecik. A guzik świetny :D
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka! guzik świetny, taki mało spotykany :-) a zdjęć wstawiaj ile chcesz, ja lubię patrzeć na Twoje lale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęć takiej pięknej panny i to w takich cudnych ciuszkach nigdy za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie starocie! W moim pudełku na guziczki jest trochę takich skarbów o wiele starszych ode mnie :)
    Ubranko jak zwykle piękne i w ogóle się nie dziwię dlaczego nie mogłaś się zdecydować, które zdjęcia wstawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, jak zwykle, piękne ubranka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam duuuużo zdjęć, więc wstawiaj ile wlezie!!!!!!!!
    Urocza sesja, fajne ciuszki nam pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń