piątek, 2 sierpnia 2013

Zaległości...

Witam wszystkich zaglądających :)
Najpierw chciałam Wam podziękować za wszystkie tak entuzjastyczne monsterkowe komentarze.
Ciesze się, że i Wam po metamorfozie podobają się moje Monstarzyce ;)

Teraz podziękowania dla naszej kochanej Coco Dolls dzięki której nasze lale mają tak cudnie wydziergane sukieneczki :)
Powinnam już dawno pochwalić się ślicznymi sukienkami w paseczki, które w ramach niespodzianki przysłała nam Agnieszka. Do sukienek dołączony był jeszcze śliczny, kolorowy kocyk.
Agnieszko bardzo, bardzo dziękujemy Ci za tą niespodziankę. :***
Dziewczyny podzieliły się sukieneczkami, ale kocyk mają wspólny :)

Przepraszam, że tak mało ostatnio udzielam się na blogu, ale mam tak zwariowane wakacje w tym roku, że nie ogarniam wszystkiego i ciągle brak mi czasu.
Niedługo będę miała dla Was niespodziankę, ale teraz kilka fotek Milki i Riny w sukieneczkach od Agnieszki :)



My też mamy ten super fotelik z Empiku :)

Zdjęcie wrzosowo -balkonowe

:
...i moje serduszka w promieniach słoneczka :)
Dziękujemy za uwagę i pozdrawiamy serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że sukienki się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te sukienusie i kocyk! :) no i oczywiście - fotelik!! :D miłych wakacji :) korzystaj,póki możesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądają obie panny. a kocyk idealny na wakacyjne wypady! na mnie po przylocie też czekał fioletowy fotel :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I panny śliczne i sukienki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądają, kolorowe jak lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne sukienki :)
    Są idealne na letnie sesje w ogrodzie ♥

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie panny świetnie się prezentują w swoich kreacjach, a ogrodowa sesja wypadła wspaniale :)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń