niedziela, 5 maja 2013

Weekendowa sesja modowa :)

Długi majowy weekend dobiega końca.
W Bieszczadach było bardzo dużo turystów, którzy po woli wracają do domu. Myślę, że są zadowoleni bo było ciepło i słonecznie, ale padał też wiosenny deszczyk. Była nawet mała burza :)
Przyroda buchnęła zielenią i kwiatami. Zaczynają kwitnąć kasztany-matury tuż tuż...
Dla mnie to najpiękniejsza pora roku zwiastująca nadejście lata :)

My weekend spędziliśmy w domu na okolicznych wycieczkach.
W przypływie weny twórczej uszyłam trzy sukienki dla lalek, które postanowiłam wystawić na sprzedaż.
Może komuś się spodobają i  znajdzie się ktoś chętny ?
Oto moje dziewczyny w roli modelek.
Sukienek szukajcie w zakładce "For Sale".









Zapraszamy po zakupy sukienek :)
Pozdrawiamy serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Prześlicznie te sukieneczki :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Ta z fioletowym wykończeniem podoba mi się najbardziej :) Te Twoje wiosenne zdjęcia od razu poprawiły mi nastrój po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniusie są te sukieneczki. Takie wiośniane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sukienusie - bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. superowe kiecki!ta fioletowa cuuuudna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna słoneczna sesja :-)
    sukienki prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny mają cudowne sukienki ^^

    OdpowiedzUsuń